Особливості комплектації квадроцикла SharX 200 кубів:
масляний радіатор
новий двигун об'ємом 180 см3 з балансувальним валом
LED фари
форкоп
захист рук
електронна панель приладів
передній LED прожектор
три кольори: зелений, графіт, чорний із синім, білий
сигналізація
спинка для пасажира
додаткова точка фіксації осі приводного валу через опору з підшипником
аварійка
акумулятор, дроти та всі електроприлади під сидінням - захищені від води
кермо змінного перерізу 28/22 мм
всі елементи рухомих частин з прес маслятками
USB порт із двома розетками з різним амперажем
рама пофарбована в колір квадроцикла
Квадроцикли - це транспортні засоби для пересування по бездоріжжю. Не призначені для дорогого загального користування. У Сервісному Центрі МВС не реєструються.
Значення пакувальних розмірів квадроцикла Шаркс 200 |
|
Довжина, м | 1,70 |
Ширина, м | 1,10 |
Висота, м. | 0,80 |
Вага, кг | 221 |
Характеристики | |
Діаметр циліндра та хід поршня | 63 x 57,4 |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, примусового повітряно-олійного охолодження з окремим винесеним масляним радіатором. У конструкції двигуна інтегрований балансувальний вал для зниження вібрацій |
Ступінь стиснення | 10:1 |
Об'єм, куб.см | 177 |
Система електроживлення | АКБ 12V9А |
Система живлення двигуна | Карбюратор постійного розрядження (вакуумний мембранний тип), серія PF24 |
Система мащення | Примусова з масляним насосом підвищеної продуктивності, встановленим у нижній частині картера для виключення масляного голодування у режимі їзди поздовжніх та поперечних нахилів до 38 градусів |
Система запалювання | Електронне (CDI) з електростартером та ручним стартером для запуску двигуна |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 10 / 7000 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 11 / 6000 |
КПП | Автоматична трансмісія, безступінчастий варіатор з положеннями Передній хід/Нейтраль/Задній хід |
Тип приводу | Комбінований варіант: ременная передача від двигуна до трансмісії + ланцюговий привід провідної осі (маркування ланцюга 530H) |
Задній гальмівний механізм | Монодисковий з гідравлічним приводом та однопоршневим супортом |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням переднатягу |
Підвіска передня | Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступінчастим регулюванням переднатягу. На торцевій частині кульових опор передбачені прес-масляни для обслуговування |
Передні гальмівні механізми | Дискові з гідравлічним приводом та армованими гальмівними магістралями |
Колісні диски | Легкосплавні, пофарбовані захищені від корозії катафорезною обробкою Передній та задній диски 10-ти дюймові. |
Максимальна швидкість, км/год | 68 |
Витрата палива, л/100 км | 3,9 |
Вантажопідйомність, кг | 155 |
Розмір шин передні/задні | АТ23×7-10 - передні та АТ22×10-10 – задні |
Об'єм паливного бака, л | 5 |
Масо-габаритні характеристики | |
Кліренс, мм | 283 |
Довжина, мм | 1870 (загальна довжина із платформами багажників) |
Ширина, мм | 1 120 |
Висота, мм | 1 140 |
Колісна база, мм | 1240 |
Споряджена маса, кг | 184 |