a2
a4
a6
a1
a
a7
a8
a9
a10
a12

Мотоцикл Kovi 250 ADVANCE

Ціна$2 090
Net_v_nalichii.png
Виробник
Kovi
Опис

Особливості комплектації мотоцикла ендуро Кови Адванс:

    чотириклапанний двигун 171FMM з баланс. валом, з 6-ти ступінчастою КПП, без кікстартера, 24.5 к.с.
    Колісні осі термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП
    Посилений ланцюг AFAM A520МС2
    Брудозахисний пластиковий кожух переднього гальмівного диска
    Кермо алюмінієве перехідного перерізу 28/22мм із встановленою поперечною розпіркою та полістрольною буферною вставкою
    Траверса полегшена алюмінієва (зі збільшеною товщиною та висотою передньої та нижньої обойм), виробник ККЕ
    Алюмінієвий захист двигуна
    Алюмінієві важелі зчеплення та гальма з контрнасічкою у місці можливого зламу при падінні мотоцикла. Важель переднього гальма з регулюванням положення
    Алюмінієвий захист рук
    Алюмінієвий маятник
    Алюмінієві обода з буксаторами
    Задній підрамник з алюмінієвого профілю

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2045
Ширина, мм 820
Висота по сідлу, мм 940 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18'' 910 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16''
Висота, мм 1190/1230
Колісна база, мм 1450
Споряджена маса, кг Суха вага 108 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 114,8 кг
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71 х 63,1
Двигун, тип Маркування 171FMM. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) із приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм із роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33,6 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 31
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥41
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Полегшена, трубчастого перетину, сталева з інтегрованим заднім підрамником з алюмінію
Рекомендований клас в'язкості масла JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Ступінь стиснення 9,7:1
Об'єм, куб.см 249
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PWK32
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24,5 / 7600
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 24 / 6600
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Колісні диски Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Варіант №2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обід - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 38 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП
Максимальна швидкість, км/год ≥109 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 46T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 315 - для варіанту на шинах 21" і 18" 295 - для варіанту на шинах 19" і 16"
Розмір шин передні/задні НА ВИБІР ПРОПОНУЮТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21''/18'' і 19''/16''. ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 або 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного бака, л 7,5
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,25
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,53
Ширина, м 0,46
Висота, м. 0,85
Вага, кг 139

Порівняльна таблиця комплектації мотоциклів Кові START та Кові ADVANCE:

<td c

СТАНДАРТНІ ОПЦІЇ KOVI START 250 KOVI ADVANCE 250
Передній колесний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, ступиця алюминієва облегченна з встановленим буксатором. ✓* ✓*
Задній колесний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обод - алюминиевый, ступиця алюмінієва облегчена з встановленим буксатором. ✓* ✓*
Передній колесний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обод - алюминиевый, ступиця алюминієва облегченна. ✓* ✓*
Задній колесний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обод - алюминієвий, ступиця алюминієва облегченна ✓* ✓*
Спиці обода діаметром 3,6 мм. на передньому ободі і 4 мм на задньому із нержав. сталі
Колесні осі із конструкционої сталі
Колесні осі термоупрочнені із конструкционої углеродистой сталі марки 10KП --
Звичайний ланцюг 520H --
Посилений ланцюг AFAM A520МС2 --
Передняя вилка з регулюванням швидкості отбоя. Общий ход 230 мм. Довжина стойки 880 мм. Діаметр пера 41 мм --
Передня вилка с набором регулировок сжатия та отбоя Общий ход 250 мм. Довжина стойки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Производитель ККЕ. --
Задня амортизаційна стойка з регулировкой жесткості отбоя. Довжина 455 мм. Ход 100 мм. --
Задня амортизаційна стойка з регулировками сжатия та отбоя і виносним компенсаційним цилиндром. Довжина 465 мм. Ход 110 мм. --
Облегчені, полністю алюмінієві кронштейни усіх сопряженних елементів прогрессії в креплении заднього маятникового ричага
Гальмівні колодки безасбестові з увеличенным вмістом латунной стружки для повишенного тертя во фрикционной паре диск-накладка.
Гальмівні магистрали із поліамида: передня і задня
Брудозахисний пластиковий кожух переднього тормозного диска --
Руль алюмінієвий переходного сечения 28 / 22мм з полістрольной буферной вставкой --
Руль алюмінієвий переходного сеченія 28 / 22мм з установленной поперечной распоркой і полістрольной буферной вставкой --
Окремо винесена кнопка активації стартера + окремий лівий блок керування светотехникой, клаксоном та вказівниками поворотов
Траверса стандартна стальна --
Траверса облегчена алюмінієва (з увеличенной толщиной і висотой передньої і нижньої обойм), производитель ККЕ --
Алюмінієвий захист двигуна --
Шифтер переключення передач облегчений алюмінієвий з подвижным складывающимся елементом
Кришка паливного бака із ітегрированным клапаном випуска паров палива
Алюмінієві важелі сцепления і тормоза з контрнасечкой в місті можливого ізлома при падінні мотоцикла. Важель переднього гальма з регулировкой положення.