KOVI 300-2T 2024MY_linkage_6
KOVI 300-2T 2024MY_linkage_4
KOVI 300-2T 2024MY_linkage_3
KOVI 300-2T 2024MY_linkage_5
2t55
2t6
2t71
2t8
2t9
pro 2t59
pro 2t62
KOVI_300-2T air filter
KOVI 300 _inner_1

Мотоцикл Kovi 300-2T PRO

Ціна$4 600
Виробник
Kovi
Опис

Особливості комплектації мотоцикла ендуро Кови 300-2Т

   двохтактний двигун рідинного охолодження 44 к.с.
    шестиступінчаста трансмісія
    підвіска з регулюванням переднатягу та стиснення
    пропонується на вибір дві версії: задня підвіска з прогресією та без (вартість однакова)
    карбюратор PWN38- має прогресивну конструкцію напівеліпсної заслінки, що дозволяє збільшити ефект розрядження та оптимального збільшення об'єму суміші,   що надходить. Карбюратори PWN відрізняються зменшеною довжиною для підвищення потужності у верхньому регістрі та зміненою конструкцією заслінки для покращення реакції на ручку газу - це один з кращих варіантів для екстремальної їзди
    сальниковий ланцюг DID

 документи для реєстрації у Сервісному центрі МВС не надаються

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2170
Ширина, мм 830
Висота по сідлу, мм 938
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1475
Споряджена маса, кг 108,5 кг. з комплектом зовнішнього освітлення (106,5 кг. без хвоста, ліхтаря, спідометра, фари, покажчиків поворотів) 116 кг вага спорядженого мотоцикла із заправленим баком (з урахуванням палива)
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 72 х 72
Двигун, тип Бензиновий, одноциліндровий, двотактний двигун FX300 (172MN) з водяним охолодженням та рознесеними половинками радіатора + кулер (антифриз із заводу не заливається в радіатори, оскільки можуть бути використані типи G11 або G12 залежно від кліматичних умов).
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 27,1
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥42
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95 + 2-тактне масло. Не можна заливати в бак лише бензин без додавання олії у відповідній пропорції.
Рама Полегшена, прямокутного перерізу, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву
Рекомендований клас в'язкості масла 1.Масло для двигуна 2-тактне напівсинтетичне/синтетичне масло для мотоциклетних двигунів. Параметри допуску не нижче: JASO FC/FD; ISO-L-EGD Рекомендація: обране масло має відповідати зазначеним специфікаціям 2.Трансмісійне масло SAE 10W30 не нижче SE Рекомендований продукт: - Motorex Moto Gear Oil 10W30
Ступінь стиснення 13.2:1
Об'єм, куб.см 293
Система електроживлення АКБ 12V 4А/h (Літій-іонна батарея)
Система живлення двигуна Плоскодроссельный карбюратор PWN38 Особливістю карбюраторів PWN є їхня зменшена загальна довжина для підвищення потужності у верхньому регістрі та змінена конструкція заслінки для поліпшення реакції на ручку акселератора Матеріал: Алюмінієвий сплав Вхідний адаптер: 46 мм зовнішній діаметр і 38 мм внутрішній діаметр Впуск: 63,5 мм зовнішній діаметр Висота: 185 мм Ширина: 75 мм
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 44 / 8600
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 42 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з гідравлічним приводом, багатодисковим зчепленням у масляній ванні та окремим картером. Об'єм масляної системи 0,85 л. Передавальні числа ступинів: 1-а 2.29, 2-а 1.63, 3-тя 1.25, 4-а 1.05, 5-а 0.88, 6-а 0.77,
Тип приводу Ланцюговий привід. Сальниковий ланцюг 520, O-ring. Марка ланцюга DID. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13T (сталева) / 50T (алюмінієва). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
Підвіска задня 1. Задній важіль маятниковий: цільноформована деталь з алюмінієвого сплаву. Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 490 мм. Загальний хід стиснення/відбою 300 мм. Кріплення до маятника здійснено без застосування проміжних важільних елементів (без прогресії) 2. Задній важіль маятниковий: цільноформована деталь з алюмінієвого сплаву. Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 498 мм. Загальний хід стиснення/відбою 324 мм. Амортизаторна стійка кріпиться на важільний механізм прогресії.
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 310 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм. Армована гальмівна магістраль
Колісні диски Алюмінієвий обід UNISON, маточина KKE (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км/год ≥108 (параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 50T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 330 / 299
Розмір шин передні/задні 90/100-21 - переднє колесо та 140/80-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора.
Об'єм паливного бака, л 8,6
Заправний обсяг масла в двигуні, л Масло для змащування двигуна змішувати у пропорції з паливом. У трансмісію заливається трансмісійна олія для двотактних двигунів. Загальна ємність 0,9
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,66
Ширина, м 0,47
Висота, м. 0,87
Вага, кг 136