Kovi_ADVANCE_300 (8)
Kovi_ADVANCE_300 (7)
Kovi_ADVANCE_300 (5)
Kovi_ADVANCE_300 (4)
Kovi_ADVANCE_300 (3)
Kovi_ADVANCE_300 (6)
Kovi_ADVANCE_300 (2)
adv300
adv3001
adv3002
adv3003
adv3004
adv3005
adv3007
adv3008
adv3009
adv3006

Мотоцикл Kovi 300 ADVANCE

Ціна$2 340
Ozhidayetsya.png
Виробник
Kovi
Опис

Особливості комплектації Кові ендуро 300 см3:

    двигун Zongshen NB300 потужністю 28 к.с. - форсована версія ZS174MN з покращеною технологією обробки та термозміцнення
    чотириклапанний з баланс. валом повітряного охолодження з паперовим масляним фільтром
    значне збільшення площі тепловідведення циліндра та головки для кращого охолодження
    посилені головний та вторинний вали
    нова конструкція повітряних каналів видає більше потужності двигуна
    укріплений шатун на колінвалі
    маслонасос із збільшеною продуктивністю
    карбюратор Nibbi 34 з дод. набором жиклерів
    КПП 5 передач з кікстартером
    полегшена рама із заднім підрамником із алюмінієвого профілю
    передня вилка ККЕ з регулюванням стиснення та відбою, діаметр пера 41 мм, хід 250 мм
    задній амортизатор з регулюванням стиснення та відбою, хід 110 мм
    алюмінієва траверса
    алюмінієвий маятник
    алюмінієві обода з буксаторами
    термозміцнені колісні осі
    кермо IGP 22\28
    короткохідна ручка газу
    захист рук
    захист переднього гальмівного диска
    алюмінієвий захист двигуна
    ручки зчеплення і гальма, що складаються
    світлодіодна фара
    електронна панель приладів
    гальмівні шланги з термостійкого поліаміду
    підніжки водія з болтом регулювання нахилу
    глушник з нержавіючої сталі зі збільшеною пропускною здатністю
    весь пластик із гнучкого поліпропілену

 

Масо-габаритні характеристики мотоциклу Кові Адванс 300
Довжина, мм 2045
Ширина, мм 820
Висота по сідлу, мм 938 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18''
Висота, мм 1190
Колісна база, мм 1430
Споряджена маса, кг Суха вага 112,5 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 119,8 кг
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 74 х 65
Двигун, тип Маркування ZS174FMN. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 34 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 30
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥40
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Полегшена, сталева. Прямокутний перетин основних елементів + трубчастий перетин сполучених частин інтегрованим заднім підрамником з алюмінієвого сплаву
Рекомендований клас в'язкості масла JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Ступінь стиснення 9,5:1
Об'єм, куб.см 279
Система електроживлення 12N5AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PWK NBR 34
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Тип запуску двигуна Электростартер и кикстартер для запуска двигателя
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 28 / 8500
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 25 / 6500
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг CHOHO 520HM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 118
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення та відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії у кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення та відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Колісні диски Варіант №1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. З встановленим буксатором. Задній колісний диск, UNISON J2.15х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. Спиці обода діаметром 38 мм. з нержавіючої сталі. Колісні осі термозміцнені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП
Максимальна швидкість, км/год ≥111 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 49T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 314 - для варіанту на шинах 21" і 18"
Розмір шин передні/задні ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 H875 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-18 H875 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного бака, л 7,5 (озрахунковий обсяг що заповнюється становить 7,1 літрів)
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,25
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,50
Ширина, м 0,46
Висота, м. 0,87
Вага, кг 146