photo_2025-08-28_10-43-51
photo_2025-08-28_10-43-42
photo_2025-08-25_15-19-18
photo_2025-08-28_10-43-57
photo_2025-08-28_10-44-04
photo_2025-08-28_10-44-12
KOVI CRS 250_2
KOVI CRS 250_3
KOVI CRS 250_14
KOVI CRS 250_16

Мотоцикл Kovi CRS 250

Ціна$4 100
Net_v_nalichii.png
Виробник
Kovi
Опис

Особливості комплектації:

Одноциліндровий 4Т двигун LX179MM з рідинним охолодженням, DOHC та 4 клапанами з параметрами 79×51 мм. Принцип форсування – класичний: короткохідний високооборотний. Ступінь стиску високий - 13.9:1. Заявлена ​​виробником LONCIN потужність досягає 30 кВт при 11500 об/хв і момент 27 Н·м при 9000 об/хв. Крива моменту утворює широку "тягову полицю" (7 500-11 000 об/хв) і сприяє тому, щоб розгін виходить рівним, без провалів при перемиканнях;    

   Нова конструкція впускної системи з вигнутим впускним каналом покращує згоряння і підвищила потужність на високих оборотах. Конструкція коромисла DLC (DLC: Алмазоподібний вуглець, це покриття, що володіє властивостями алмазу, що забезпечує виняткову твердість, низький коефіцієнт тертя і високу зносостійкість), пальцеподібної форми, клапани з жароміцного сплаву з додаванням титану + еліптичні пружини клапанів. В результаті можлива "оборотність" агрегату до 14000 об/хв, Реалізовано основний акцент на зниження втрат потужності, поліпшення експлуатаційної надійності;

● Легкий кований поршень з двома кільцями, вигнута форма верхньої камери згоряння поршня спеціальної форми для зменшення інерції зворотно-поступального руху. Застосовано технологію додаткового примусового охолодження з подачею різнобічного розпилення олії на внутрішню частину поршня - спрямована термостабілізація. Весь двигун легкий, із співвідношенням потужності до маси до 1,14, що в результаті покращує потужні характеристики самого мотоцикла;

● Роздільна змазка  підвищує ефективність використання моторної оливи, зменшує її фактичний обсяг. Конструкція з двома знімними фільтрами грубого очищення та одним фільтром тонкого очищення забезпечує повну чистоту оливи. Всі пари, що сполучаються, оснащені підшипниками NTN, а в ГРМ застосовано посилений ланцюг SV DID для відповідності вимогам надійності мотора;

● Полегшена конструкція балансувального валу, що врівноважує силу інерції першого порядку та оптимізує вібрацію всього агрегату;

  ● Завдяки використанню технологічно цікаво виконаного механізму перемикання передач та розміщенню основного валу, перемикання передач стали чітким, а зміна передач навіть за відчуттями сприймається легко. Конструктивні особливості КПП ще й у тому, що диск зчеплення приводить в дію незалежну обгінну муфту і взаємодіє з фрикційною електричною пусковою подвійною передачею, що значно знижує силу зворотних ударних навантажень на обгінну муфту при виникненні виключно різкого скидання оборотів з високого значення до терміну; 

● Система впорскування Bosch MSE 8.0 налаштована на стабілізацію пуск і холостий хід, адаптацію під температуру, відповідає за точний старт, робить відгук на газ передбачуваним. Корекція за датчиком температури повітря та охолоджувальної рідини, барометрична компенсація сприяє зменшенню «провалу» тяги при жарі або на перевалах. Насправді це допомагає дозувати тягу на пухкому покритті, зберігати потужність на довгих прямиках і впевненіше проходити технічні ділянки без «ступінчастих» ривків.
Для розкриття потенціалу обов'язковий бензин АІ-95+ (Ступінь форсування передбачає правильну якість палива). Використання палива E5-E10 з етанольними добавками допустиме, але не потрібно вимагати максимуму. Додамо три рядки рекомендацій:
- беріть свіже паливо (етанол тягне вологу);
- при тривалій стоянці - повний бак + стабілізатор;

- у спеку або бойових змагальних умовах можна використовувати і АІ-98: менший ризик детонації і стабільніший верх.

Техничні характеристики мотоцикла ендуро Кові CRS 250:

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2170
Ширина, мм 830
Висота по сідлу, мм 960
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 122,8 (включаючи 8,9 літрів палива у баку)
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 79 х 51
Двигун, тип Виробник LONCIN. Модель YK250. Маркування 179ММ. Бензиновий, одноциліндровий, два розподільчі вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотириклапанний газорозподільний механізм. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Суха вага двигуна 27 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 27
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥43
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом АІ-95 не нижче
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 5W/40; JASO MA 2; API не нижче SL
Ступінь стиснення 13.9:1
Об'єм, куб.см 249,9
Система електроживлення АКБ 12V 5А/h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "нахилим", без наявності ключа в замку запалення двигун не запуститься)
Система живлення двигуна Інжекторна система EFI Bosch MSE 8.0
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 40.8 / 11500
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 27 / 9000
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг 520O2. Марка ланцюга CHOHO. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC Гальмівні колодки серії SCB (Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою та інтенсивністю тертя у фрикційній парі.
Колісні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км/год ≥103 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні/задні 90/100-21 - переднє колесо та 120/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.6х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – Cordial.
Об'єм паливного бака, л 8.9
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,4
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,66
Ширина, м 0,47
Висота, м. 0,87
Вага, кг 142