TARO SCRAMBLER_7 (1)
TARO SCRAMBLER_8 (1)
TARO SCRAMBLER_9 (1)
TARO SCRAMBLER (1)
TARO SCRAMBLER_1 (1)
TARO SCRAMBLER_2 (1)
TARO SCRAMBLER_3 (1)
TARO SCRAMBLER  look at me

Мотоцикл TARO Scrambler 400

Ціна$3 800
Виробник
Taro
Опис

Техничні характеристики мотоцикла Таро Скрамблер 400:

Масо-габаритні характеристики

Кліренс, мм 160

Довжина, мм 2070

Ширина, мм 818

Висота по сідлу, мм 810

Висота, мм 1130

Колісна база, мм 1420

Споряджена маса (без урахування палива), кг 170

Параметри двигуна

Діаметр циліндра та хід поршня 68 / 55.2

Характеристики

Двигун, тип Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 8-ми клапанний з балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привід клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC) виробник ZONSEN

Об'єм масляної системи, л 2,5 - без заміни фільтра, 2,7 - із заміною фільтра

Ступінь стиснення 11.5:1

Об'єм, куб.см 400,9

Система електроживлення АКБ 12V 10А (AGM-батарея)

Система живлення двигуна Інжекторна система BOSCH, паливний насос та форсунки з керуванням від, ECU BOSCH Motronic. Паливний насос занурювального типу - розташований у баку.

Система запалювання Електронне безконтактне

Максимальна потужність, к.с./об.хв. 42,8 / 9000

Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 34 / 7500

КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні.

Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг сальниковий ланцюг, маркування 520Х

Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм.

Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням стиснення, виробник YUAN

Підвіска передня Телескопічна вилка Інверторного типу (перевернута), виробник YUAN з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори

Передні гальмівні механізми Два плаваючі гальмівні диски діаметром 300 мм з радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диску 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. Таким чином гальмівне зусилля повністю додається до ручки вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі виключаючи деформації та вібрації при активації. Супорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно до руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Двоканальна ABS з СBS (Combined Braking System) ABS працює в електронному режимі, тоді як CBS працює в механічному режимі. ABS дозволяє шинам мотоцикла не пробуксовувати під час раптового різко-активного гальмування, тоді як CBS робить гальмування більш оптимальним, оскільки передні та задні гальма працюють одночасно

Колісні диски Алюмінієві легкосплавні ободи із подвійним хампом. Кільцевий виступ "Хампа" (Hump - піднесення, бугор) вздовж закраїн колісного диска служить для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів – надійна фіксація борту шини в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса.

Максимальна швидкість, км/год 160

Витрата палива, л/100 км ≥3,7

Вантажопідйомність, кг 180

Розмір шин передні/задні 120/70-ZR17 58W / 160/60-ZR17 69W;

Об'єм паливного бака, л 14,5

Значення пакувальних розмірів мототехніки

Довжина, м 2,05

Ширина, м 0,57

Висота, м. 1,22

Вага, кг 192