.jpg)
Техничні характеристики мотоцикла Таро Скрамблер 400:
Масо-габаритні характеристики
Кліренс, мм 160
Довжина, мм 2070
Ширина, мм 818
Висота по сідлу, мм 810
Висота, мм 1130
Колісна база, мм 1420
Споряджена маса (без урахування палива), кг 170
Параметри двигуна
Діаметр циліндра та хід поршня 68 / 55.2
Характеристики
Двигун, тип Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 8-ми клапанний з балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привід клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC) виробник ZONSEN
Об'єм масляної системи, л 2,5 - без заміни фільтра, 2,7 - із заміною фільтра
Ступінь стиснення 11.5:1
Об'єм, куб.см 400,9
Система електроживлення АКБ 12V 10А (AGM-батарея)
Система живлення двигуна Інжекторна система BOSCH, паливний насос та форсунки з керуванням від, ECU BOSCH Motronic. Паливний насос занурювального типу - розташований у баку.
Система запалювання Електронне безконтактне
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 42,8 / 9000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 34 / 7500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні.
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг сальниковий ланцюг, маркування 520Х
Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням стиснення, виробник YUAN
Підвіска передня Телескопічна вилка Інверторного типу (перевернута), виробник YUAN з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори
Передні гальмівні механізми Два плаваючі гальмівні диски діаметром 300 мм з радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 – жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диску 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. Таким чином гальмівне зусилля повністю додається до ручки вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі виключаючи деформації та вібрації при активації. Супорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно до руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Двоканальна ABS з СBS (Combined Braking System) ABS працює в електронному режимі, тоді як CBS працює в механічному режимі. ABS дозволяє шинам мотоцикла не пробуксовувати під час раптового різко-активного гальмування, тоді як CBS робить гальмування більш оптимальним, оскільки передні та задні гальма працюють одночасно
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні ободи із подвійним хампом. Кільцевий виступ "Хампа" (Hump - піднесення, бугор) вздовж закраїн колісного диска служить для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів – надійна фіксація борту шини в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса.
Максимальна швидкість, км/год 160
Витрата палива, л/100 км ≥3,7
Вантажопідйомність, кг 180
Розмір шин передні/задні 120/70-ZR17 58W / 160/60-ZR17 69W;
Об'єм паливного бака, л 14,5
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 2,05
Ширина, м 0,57
Висота, м. 1,22
Вага, кг 192