KOVI 500 AVENTURA (7)
KOVI 500 AVENTURA (6)
KOVI 500 AVENTURA (4)
KOVI 500 AVENTURA (3)
KOVI 500 AVENTURA (2)
kovi aventura1
kovi aventura
av
av1
av2
av3
av4
av5
av6
av7
av8
av9
av10
av11

Мотоцикл Kovi 500 AVENTURA

Ціна$6 400
Виробник
Kovi
Опис

Особливості комплектації:

    двоциліндровий двигун рідинного охолодження, два розподільні вали, баланс. вал, чотириклапанний 47 к.с.
    іжектор Bosh
    ABS
    літій-залізофосфатний акумулятор
    сальниковий ланцюг DID 520
    передня вилка SZC з регулюванням
    задній амортизатор SZC з регулюванням
    диски, траверса та маятник алюмінієві
    основний бак 21 л. та додатковий 19 л.
    кнопкові блоки керування з підсвічуванням
    панель приладів з Bluetooth з функцією трансляції режимів телефону на дисплей
    захист двигуна
    захисні дуги
    не ковзна обшивка сидіння

Технічні характеристики мотоцикла Кови Авентура 500

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2220
Ширина, мм 930
Висота по сідлу, мм 840
Висота, мм 1480
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг Суха вага 206 кг
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 67 x 68,8 мм
Двигун, тип Модель KE500. Позначення 267MR-2 Бензиновий, двоциліндровий рядний, два розподільні вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотири клапани на циліндр. Система водяного охолодження + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Передбачено наявність окремого масляного каналу для розпилення оливи під тиском на дно поршня (зі зворотного боку площини) для відведення температури. Полегшена конструкція поршня + рифлена поверхня спідниці поршня:
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 27
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥38. У конструкції рульового управління версії використовується телескопічний рульовий демпфер із постійним ступенем демпфірування. Він значно зменшує коливання кермового колеса та гіроскопічний ефект. Результат - кращий контроль за траєкторією, відсутність "вобблінгу", стабільність під час руху нерівними покриттями.
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL
Ступінь стиснення 10,6:1
Об'єм, куб.см 471
Система електроживлення АКБ 12V-10 А/h літій-залізофосфатна батарея зі збільшеною величиною струму холодної прокрутки до 190 CCA.
Система живлення двигуна Инжекторна система з ECU BOSCH Motronic. Оновлена, коротка та прямолінійна конструкція впускного трубопроводу: Зменшено опір всмоктуванню, покращено ефективність наповнення колектора, що сприяє зниженню витрати палива.
Система запалювання Електронне транзисторне запалювання зживленням від АКБ
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 47 /8500
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 43 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста, механічна з багатодисковим зчепленням. Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6
Тип приводу Ланцюговий привід. Приводний ланцюг DiD сальникового типу, 520-й. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 15 (сталь) / 45 (сталь). Кількість ланок ланцюга - 116L.
Задні гальмівні механізми Задній гальмівний механізм монодисковий, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм, товщина 5 мм. Супорт двопоршневий з армованою магістраллю. Система ABS передбачена в стандартній комплектації.
Підвіска задня Задній амортизатор SZC газомасляний з інтегрованим компенсаційним резервуаром та доступом до його регулювання з лівого боку в силовій клітці рами. Характеристки демпфірування змінюються не ступінчасто, а плавно - можна налаштувати макимально точно під себе або під умови руху. Довжина 358 мм, хід стиснення 65 мм, зовнішній діаметр 52 мм, діаметр штока 18 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). Задній маятниковий важіль з алюмінієвого сплаву.
Підвіска передня Передня вилка SZC перевернутого типу. Довжина 880 мм, хід 200 мм, установчі розміри: 54 мм*60 мм, діаметр пера 43 мм. З широким діапазоном регулювань швидкості відбою та опору стисненню. Вилкове масло з індексом 10W Shell Tellus S2V. У конструкції рульового управління версії використовується телескопічний рульовий демпфер із постійним ступенем демпфірування. Він значно зменшує коливання кермового колеса та гіроскопічний ефект. Результат - кращий контроль за траєкторією, відсутність "вобблінгу", стабільність під час руху нерівними покриттями. Кермо змінного перерізу. Траверса виготовлена з алюмінієвого сплаву
Передні гальмівні механізми Передній гальмівний механізм дводисковий, гідравлічний. Діаметр кожного диска 320 мм, товщина 5 мм. Гальмівні колодки фірми ASBS (не плутати з системою ABS). Супорти здвоєні, моноблочні, чотирипоршневі з радіальним кріпленням. Система ABS передбачена в стандартній комплектації.
Колісні диски Алюмінієвий обід, нержавіючі спиці 4,1 мм, маточина з алюмінієво-магнієвого сплаву, обід з розмірами 4.25'' задні та 2.50'' передні зі збільшеною товщиною профільованої частини. Підшипники маточин передньої і задньої від виробника NSK, Тип підшипників переднє колесо 6906-2RS, заднє колесо 6250-2RS
Максимальна швидкість, км/год ≥146 (параметри вказані з передньою зіркою 15T і задньою зіркою 45T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 210
Розмір шин передні/задні 90/90-21 - переднє колесо (TRAIL AMBRO A4, шина CST) та 150/70R18 заднє колесо (TRAIL AMBRO A4, шина CST). Посадковий розмір обода переднього колеса МТ2.5х21 M/C, омологація E.DOT MAX1441N; Посадковий розмір обода заднього колеса 4,25х18 М/С, омологація E.DOT. MAX2692N. Покришки безкамерні.
Об'єм паливного бака, л 21±0,5 літр - ємність основного бака. Основний бак зроблений зі сталі та розташований попереду. 19±0,5 літрів - ємність додаткового бака. Додатковий бак розташований позаду, виконаний із пластику. Перемикання між баками здійснюється механізмом за допомогою простої поворотної рукояті, механізм НЕ має ускладненого електронно-електричного управління. Вибирати джерело можна на власний розсуд у будь-який момент, обидва насоси в баках працюють незалежно один від одного, а подача живлення на кожен з них активується натисненням однієї двопозиційної кнопки, немає ніяких умов або обмежень щодо вибору бака.
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,99
Ширина, м 0,67
Висота, м. 0,68
Вага, кг 256