SHARX 300 Black orange8
SHARX 300 Black orange6
SHARX 300 Black orange4
SHARX 300 Black orange3
SHARX 300 Black orange
SHARX 300 Silver green8
SHARX 300 Silver green5
SHARX 300 Silver green4
SHARX 300 Silver green3
SHARX 300 Silver green
SHARX 300 Graphite yellow8
SHARX 300 Graphite yellow7
SHARX 300 Graphite yellow3
SHARX 300 Graphite yellow1
2023-09-28 17.30.12
SHARX 300 Titan22
SHARX 300 Titan20
SHARX 300 Titan6

Квадроцикл SHARX TITAN 300

Ціна$3 900
Ozhidayetsya.png
Виробник
TaoTao
Опис

Особливості комплектації:
двигун Loncin рідинного охолодження 24 к.с. розроблений спеціально для квадроциклів, вали КПП не знаходяться в картері
інжектор
кардан
КПП варіатор зі зниженою та підвищеною передачею
лебідка
форкоп
панель приладів з датчиками тиску масла, заряду батареї, рівня палива, тахометра, швидкості, режиму руху, температури, Check Engine
USB та розетка 12В

датчик рівня гальмівной рідини для задніх гальм

датчик присутності водія

Квадроцикли - це транспортні засоби для пересування по бездоріжжю. Не призначені для дорогого загального користування. У Сервісному Центрі МВС не реєструються.

Техничні характеристики квадроцикла Шаркс Титан 300:

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм Загальна довжина транспортного засобу – 1920; Переднє звисання - 270; Заднє звисання - 345
Ширина, мм Загальна ширина транспортного засобу – 1 150;
Висота, мм 1 190 (с дзеркалами)
Колісна база, мм 1205
Споряджена маса (без урахування палива), кг 270
Допоміжні атрибути OFF-ROAD
Лебідка Особливості та технічні характеристики Номінальна лінійна тяга: 3000 фунтів (1361 кг) Двигун з постійним магнітом: 12В-1.2 к.с., Передавальне відношення: 153:1, диференціал планетарний Зчеплення: вільне намотування Гальмування: Автоматичне Розмір барабана (діаметр х довжина): 31.7 мм × 74 мм Сталевий трос: φ4.8mmx12m Дроти до акумулятора: 5мм2 Управління: дистанційний вимикач Робочий цикл: переривчастий Вага лебідки: 6 кг
Характеристики
Діаметр циліндра та хід поршня 72.7 × 65.5
Двигун, тип Виробник двигуна LONCIN. Бензиновий, одноциліндровий, чотиритактний, двоклапанний з одним розподільчим валом у верхній частині ГБЦ (SOHC), рідинним охолодженням. Напрямок обертання колінчастого вала - за годинниковою стрілкою.
Рекомендований клас в'язкості масла Трансмісійна олива для заднього редуктору: 80W-90; Моторна олива: 10w40; Антифризи: класу G12;
Ступінь стиснення 10.7 : 1
Об'єм, куб.см 270
Система електроживлення Акумуляторна батарея YTHL-B12A/H. Напруга 12 Вольт. Тип свічки запалювання D8RC
Система живлення двигуна Інжекторна система EFі-ROJO. Паливо, що використовується бензин з октановим числом 92 і вище. Хімсклад палива повинен відповідати нормам екологічного класу EURO4. Не можна використовувати паливо з наявністю таких компонентів як: фосфор, сполуки свинцю та заліза, ароматичні аміни (монометиланіліни або моноетиланлінії)
Система мащення Примусова, з мокрим картером та двоканальним масляним насосом підвищеної продуктивності. Загальна ємність масляної системи 1,9 л; Об'єм масла при заміні 1,8 л.
Система охолодження Рідинне охолодження зі збільшеною продуктивністю водяного насоса. Монорадіаторна панель з інтегрованими вентиляторами примусового обдування. Відкриття великого контуру відбувається при нагріванні системи до 78 градусів Цельсія, активація вентиляторів при 93 градусах. Розрахункова величина робочої температури моторного масла ≤115 C°. Розрахунковий допустимий нагрів циліндра ≤145 C°. Тип антифризу - G12, на основі етиленгліколю, що містить пакет неорганічних присадок (силікатних)
Система запалювання Електронне (CDI) із електростартером. Виробник ECU - ROJO
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24/ 7000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 25 / 5000
КПП Автоматична з режимами підвищеного ряду (H) і зниженого ряду (L), безступінчатий варіатор + задня передача; Передбачено режими (P) - паркінг, (R) - задній хід, (N) - нейтральна передача; Тип трансмісійної оливи: GL-4 80W-90 Ємність масляного картера КПП - 0,65 л.
Система приводу Привід здійснюється на задню вісь за допомогою передачі крутного моменту карданним валом. Редуктор ведучої осі без міжколісного диференціала, крутний момент, що подається через конічну головну передачу, завжди ділиться навпіл між лівим і правим колесами задньої осі. Картер двигуна і трансмісія повністю незалежні, що полегшує технічне обслуговування, а в трансмісії використовується окреме трансмісійне мастило для смазки шестерневого механізму Ємність масляного картера КПП - 0,3 л.
Задній гальмівний механізм Дисковий із гідравлічним приводом. Окремий механічний привід стоянкового гальма задіює задній лівий гальмівний механізм. Діаметр задніх гальмівних дисків 220 мм.
Підвіска задня Моноважільна маятникова з інтегрованим корпусом редуктора з пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.
Підвіска передня На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом. Діаметр гальмівних дисків 220 мм
Колісні диски Легкосплавні диски
Витрата палива, л/100 км Витрата палива із застосуванням коефіцієнта, який враховувує відношення часу роботи двигуна на максимальних обертах до часу роботи двигуна з мінімальним навантаженням. Передбачається, що зі 100% робочого часу, на максимальних обертах працює 55% а на мінімальних 45%. За означених умов витрата складає 4,79 л./100 км.
Вантажопідйомність, кг 205
Кліренс, мм 270
Розмір шин передні/задні AT24×8-12 - передні / AT24×10-12 - задні. Діапазон робочих тисків у шинах від від 1,0 атмосфери до 1,5 атмосфер
Об'єм паливного бака, л 14±0,6
Допустима маса причепа, що буксирується, кг ≤130 (не оснащеного гальмами)