Корпорація Lifan Industry була заснована у 1992 році. Головний напрямок компанії Lifan - це виробництво автомобілів, мотоциклів та двигунів. Фахівці заводів Lifan у своєму дослідному центрі запатентували понад 2000 новаційних розробок. Вся продукція Lifan пройшла сертифікацію відповідності європейським стандартам. Дилерські центри з технікою Lifan представлені у більш ніж 40 країнах. Завдяки ретельному контролю якості корпорація Lifan була неодноразово нагороджена званням «Компанія заслуговує на довіру». Перед випуском в експлуатацію всі двигуни перевіряються на спеціальному стенді, що імітує реальні навантаження. При виявленні невідповідності проводяться доопрацювання
Особливості комплектації мотоцикла дорожнього Ліфан КПХ 250:
двигун NBS 172FMM 21 л.с
КПП 6 передач
баланс. вал
алюмінієві обода
алюмінієве кермо
світлодіодна фара
Технические характеристики мотоцикла эндуро Лифан KPX:
| Масо-габаритні характеристики | |
| Довжина, мм | 2145 |
| Ширина, мм | 810 |
| Висота по сідлу, мм | 905 |
| Висота, мм | 1190 |
| Колісна база, мм | 1450 |
| Споряджена маса, кг | 151 (включаючи 11,5 літрів палива у баку) |
| Характеристики | |
| Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 72 × 61.4 |
| Двигун, тип | Виробник LIFAN. Модель двигуна NBS 172FMM. Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), двоклапанний, повітряне охолодження. Внутрішній балансувальний вал. |
| Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥45 |
| Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом за стандартом RON92, не менш. |
| Рама | Рама мотоцикла з різним профільним прямокутним перетином, сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву у силових частинах рами |
| Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W/40 JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендовані продукти: MOTOREX Four Stroke 4T 10w40 |
| Ступінь стиснення | 8,8 : 1 |
| Об'єм, куб.см | 249,5 |
| Система електроживлення | Свинцево-кислотна АКБ 12N9-BS |
| Система живлення двигуна | Карбюратор PZ30-12 |
| Система запалювання | Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
| Тип запуску двигуна | Електростартер |
| Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 21 / 7500 |
| Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 20 / 6500 |
| КПП | 6-ти ступенева з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
| Тип приводу | Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг, тип 520 |
| Задні гальмівні механізми | Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 220 мм. Товщина диска 3,3 мм. Армована гальмівна магістраль. |
| Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка, кріпиться на маятниковий важіль додатковими кронштейнами з'єднувального механізму (прогресія) |
| Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу |
| Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диску 265 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль. |
| Колісні диски | Алюмінієвий обід, сталеві спиці |
| Максимальна швидкість, км/год | ≥109 |
| Кліренс, мм | 288 |
| Розмір шин передні/задні | 90/90-21 - переднє колесо та 120/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85×21 DOT; заднього колеса 2.5×18 DOT. Шини із розвиненим шипами протектору. |
| Об'єм паливного бака, л | 11,5 (сталевий бак) |
| Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,3 |
| Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
| Довжина, м | 1,93 |
| Ширина, м | 0,62 |
| Висота, м. | 0,89 |
| Вага, кг | 167 (заднє колесо поставляється додатково до пакування, окремий елемент) |