Особливості комплектації електроскутера Fada Spin 2000W:
видається пакет документів для реєстрації в Сервісному Центрі МВС для законної експлуатації дорогами загального користування
сигналізація з пультом керування
задній хід
три режими керування швидкістю
вся світлодіодна діодна
USB
алюмінієві диски
задній багажник під кофр
варіанти забарвлення: чорний,червоний, синій, хамелеон, коричневий
тягова батарея свинцево-кислотна
двомісний, вантажопідйомність 180 кг
посиленні задні амортизатори
переднє дискове гальмо
датчик світла
Bluetooth
Технічні характеристики електричного скутера Фада Спін 2000W:
| Масо-габаритні характеристики | |
| Довжина, мм | 1820 |
| Ширина, мм | 710 |
| Висота, мм | 1110 |
| Колісна база, мм | 1350 |
| Споряджена маса, кг | 127 |
| Параметри двигуна | |
| Ємність акумуляторної батареї | AGM 72V-32Ah |
| Запас ходу на електротязі, км | ≤70 |
| Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 2050 |
| Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤450 |
| Характеристики | |
| Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤58 |
| Двигун, тип | Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму потужністю 2000 Ватт |
| Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | 4,5 Ампера / 72 Вольта |
| Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
| Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 32 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 450 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
| КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення |
| Тип приводу | Прямий привід на провідне заднє колесо |
| Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
| Задній гальмівний механізм | Барабанний |
| Підвіска задня | Маятникова із здвоєними пружинно-гідравлічними амортизаторами, забезпеченими регулювальною обоймою для вибору переднатягу пружини |
| Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами на пір'ї вилки |
| Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
| Колісні диски | Легкосплавний алюмінієвий обід |
| Вантажопідйомність, кг | 180 |
| Розмір шин передні/задні | 3.00/60 -10 | 3.00 / 60 -10 Виробник шин - KENDA |