
Максимальна швидкість до 50 км/год., максимальна дистанція пробігу до 50 км.
Доступні кольори: червоний, сірий, бронзовий, синій, зелений
У комплектацію електричного велосипеда Фада Классі 1000W входить:
- кольорова рідкокристалічна панель приладів
- передня фара зі світлодіодом та лінзою
- повороти світлодіодні
- дзеркала
- Зарядний модуль USB;
- велосипедні педалі;
- Передній кошик;
- система блокування мотора (Rear motor lock)
- сигналізація
- захисні гофри передньої вилки
-заднє сидіння зі спинкою
Розмірність та тип шин: 2.75 -14 передня/задня, безкамерні
Диски алюмінієві
Система гальм : передній дисковий/задній барабанний;
Тип - прямий привід, виконаний у вигляді безщіткового двигуна колеса на постійних неодимових магнітах з датчиками Холла і максимальною потужністю 800 Вт.
При виробництві електромотора використовувалися магніти з алюмінієво-нікель-кобальтових елементів (сплав AlNiCo) – мають хорошу термостійкість та механічну міцність, довговічність в експлуатації.
Акумуляторна батарея свинцево-кислотна тягова з 5-ти акумуляторів, тип батареї AGM із загальним номіналом 60V-25Ah (1500 Вт*год). Розрахована на щонайменше 400 циклів заряду-розряду при глибині розряду трохи більше 80%.
Використовується гелеподібний електроліт у згущеному стані, через що батарея більш стійка до перепадів температури та глибокого розряду.
Середній час заряджання 6-8 годин.
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1500 |
Ширина, мм | 700 |
Висота, мм | 1100 |
Споряджена маса, кг | ≤76,7 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-25 A/h) |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-25, ємність кожної 25 Ач, напруга 12 В. |
Запас ходу на електротязі, км | ≤ до 60 |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 1000, керуючий контролер з MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤400 Наприклад, при розряді на 40% кількість циклів може досягати 1600. Тяговий аккумулятор CHILWEE добре переносить глибокі розряди. Навіть при розряді понад 90% (що не рекомендується) батарея здатна прослужити 400 циклів. Що частіше ви заряджаєте акумулятор після використання - то краще. Навіть якщо цього дня ви використовували тільки 20% ємності тягової батареї - поставте її на зарядку і зарядіть повністю, тобто на 100%. При розряді до 80% за один цикл за температури 20°С, акумулятор під час роботи в подібних умовах здатний зберегти 60% від початкової ємності навіть більше ніж 400 циклів досить глибокого розряду. Тяговий акумулятор не терпить часткової підзарядки в процесі експлуатації, тобто якщо вже батарею поставлено на зарядку - вона має бути повністю заряджена |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤48 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 1000 Ватт |
Додаткове пасажирське місце | Передбачена наявність |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Так |
Розширений стандартний пакет опцій | Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів |
Світлотехніка передня | Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла" |
Тип батареї | Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 25A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-25 (ємність 25 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-25 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований. |
Тип панелі приладів | Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням. |
Тип приводу | Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним приводом |
Підвіска задня | Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з гідравлічним приводом |
Колісні диски | Легкосплавні диски, пофарбовані порошковою емаллю |
Вантажопідйомність, кг | 130 |
Розмір шин передні/задні | 2.75 -14 / 2.75 -14; Шини безкамерного типу |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,23 |
Ширина, м | 0,37 |
Висота, м. | 0,74 |
Об'єм, куб.м | 0,34 |
Вага, кг | 83 |