FADA MOAi green_2
FADA MOAi green_1
FADA MOAi green_3
FADA MOAi yellow_1
FADA MOAi yellow_5
FADA MOAi yellow_3
FADA MOAi yellow_2
FADA MOAi white_7
FADA MOAi white_6
FADA MOAi white_5
FADA MOAi white_3
FADA MOAi red_4
FADA MOAi red_3
FADA MOAi red_2
FADA MOAi red
FADA MOAi black_4
FADA MOAi black_2
FADA MOAi black_1
FADA MOAi black_5

Електровелосипед FADA MOAi 800W

Ціна$530
Виробник
Fada
Опис

В комплектацію електричного велосипеда Фада MOAi 800W входить:

- кольорова рідкокристалічна панель приладів

- передня фара зі світлодіодом та лінзою

- повороти світлодіодні

- дзеркала

 - зарядний модуль USB;

 - велосипедні педалі;


- система блокування двигуна (Rear motor lock)

- сигналізація

- захисні гофри передньої вилки

-заднє сидіння зі спинкою
Розмірність і тип шин: 2.75 -10 передня/задня, безкамерні

  Диски алюмінієві
Система гальм: передній/задній дисковий/барабанний;
При виробництві електромотора використовувалися магніти з алюмінієво-нікель-кобальтових елементів (сплав AlNiCo) – мають хорошу термостійкість та механічну міцність, довговічність в експлуатації.
Акумуляторна батарея свинцево-кислотна тягова з 4-ох акумуляторів, тип батареї AGM із загальним номіналом 48V-25Ah (1200 Вт*год). Розрахована на щонайменше 400 циклів заряду-розряду при глибині розряду трохи більше 80%.
Використовується гелеподібний електроліт у згущеному стані, через що батарея більш стійка до перепадів температури та глибокого розряду.
Середній час заряджання 6-8 годин.

Техничні характеристики електровелосипеда Фада Мо Ай 800 Ват:

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1660
Ширина, мм 670
Висота, мм 990
Споряджена маса, кг ≤68 (маса вказана з усіма 4 тяговими батареями 6DZF-25 A/h)
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Встановлений силовий модуль, що складається з 4-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-25, ємність кожної 25 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км ≤48
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 800, керуючий контролер з 10-ма MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Розрахункова кількість циклів заряду батареї

≤400 Наприклад, при розряді на 40% кількість циклів може досягати 1600. Тяговий акумулятор CHILWEE добре переносить глибокі розряди. Навіть при розряді більше 90% (не рекомендованому) батарея здатна прослужити 400 циклів. Чим частіше ви заряджаєте акумулятор після використання – тим краще. Навіть якщо в цей день ви використовували тільки 20% ємності тягової батареї – поставте її на зарядку і зарядіть повністю, тобто на 100%. При розряді до 80% за один цикл при температурі 20°С, акумулятор при роботі в подібних умовах здатний зберегти 60% від початкової ємності навіть більше 400 циклів досить глибокого розряду. Тяговий акумулятор не терпить часткового підзаряджання в процесі експлуатації, тобто якщо батарея вже поставлена на зарядку – вона повинна бути повністю заряджена.

Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤45
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 800 Ватт
Додаткове пасажирське місце Передбачена наявність
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка передня Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батареї Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 48 Вольт і ємністю 25A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-25 (ємність 25 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-25 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня Маятникова із м'якими пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми Дисковий з гідравлічним приводом
Колісні диски Легкосплавні
Вантажопідйомність, кг 130
Розмір шин передні/задні 2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,32
Ширина, м 0,45
Висота, м. 0,65
Об'єм, куб.м 0,32
Вага, кг 72