Максимальна швидкість до 50 км/год, максимальна дистанція пробігу до 55 км.
Доступні кольори: червоний, блакитний, коричневий, бронзовий, сірий
Особливості комплектації:
- три режими швидкості (1-ий режим економ. їзда, 2-ий стандартний, 3-ий потужний з макс. тягою, прискоренням і розрядом батареї)
- передній багажний кошик;
- РК панель приладів зі спідометром, показником заряду батареї;
- фара головного світла, повороти, габарити LED;
- дзеркала;
- сигналізація з ДУ
- передні та задні амортизатори
-двомісний
- м'яке зручне сидіння
- задній кофр
- розмірність і тип шин: 70\80-12 передня/задня, безкамерні
- диски легкосплавні
- педалі
-система гальм: передній дисковий/задній барабанний
Під час виробництва електромотора використовувалися магніти з алюмінієво-нікель-кобальтових елементів (сплав AlNiCo) - мають хорошу термостійкість і механічну міцність, довговічність в експлуатації.
Акумуляторна батарея свинцево-кислотна тягова з 5-ти акумуляторів, тип батареї AGM із загальним номіналом 60V-25Ah (1500 Вт*год). Розрахована на щонайменше 400 циклів заряду-розряду при глибині розряду не більше 80%.
Використовується гелеподібний електроліт у згущеному стані, через що батарея більш стійка до перепадів температури і глибокого розряду.
Середній час заряджання 6-8 годин.
Translated with DeepL.com (free version)
| Масо-габаритні характеристики | |
| Довжина, мм | 1650 |
| Ширина, мм | 670 |
| Висота, мм | 1100 |
| Споряджена маса, кг | ≤83 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-25 A/h) |
| Параметри двигуна | |
| Ємність акумуляторної батареї | Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-25, ємність кожної 25 А/г, напруга 12 В. |
| Запас ходу на електротязі, км | ≤ до 55 |
| Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 800, керуючий контролер з MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження |
| Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤400 Наприклад, при розряді на 40% кількість циклів може досягати 1600. Тяговий аккумулятор CHILWEE добре переносить глибокі розряди. Навіть при розряді понад 90% (що не рекомендується) батарея здатна прослужити 400 циклів. Що частіше ви заряджаєте акумулятор після використання - то краще. Навіть якщо цього дня ви використовували тільки 20% ємності тягової батареї - поставте її на зарядку і зарядіть повністю, тобто на 100%. При розряді до 80% за один цикл за температури 20°С, акумулятор під час роботи в подібних умовах здатний зберегти 60% від початкової ємності навіть більше ніж 400 циклів досить глибокого розряду. Тяговий акумулятор не терпить часткової підзарядки в процесі експлуатації, тобто якщо вже батарею поставлено на зарядку - вона має бути повністю заряджена |
| Характеристики | |
| Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤48 |
| Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 800 Ватт |
| Додаткове пасажирське місце | Передбачена наявність |
| Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
| Охоронна сигналізація | Присутня в станлартій комплектації |
| Розширений стандартний пакет опцій | Багажний кофр, USB-порт, передній багажний кошик, охоронна сигналізація з двома брелоками |
| Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів |
| Світлотехніка передня | Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла" |
| Тип батареї | Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 25А/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-25 (ємність 25 А/г, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-25 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований. |
| Тип панелі приладів | Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням. |
| Тип приводу | Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола |
| Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним приводом |
| Підвіска задня | Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
| Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки |
| Передні гальмівні механізми | Дисковий з гідравлічним приводом |
| Колісні диски | Легкосплавні диски, пофарбовані порошковою емаллю |
| Вантажопідйомність, кг | 130 |
| Розмір шин передні/задні | 70/80- R12 / 70/80- R12; Шини безкамерного типу |
| Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
| Довжина, м | 1,30 |
| Ширина, м | 0,37 |
| Висота, м. | 0,65 |
| Об'єм, куб.м | 0,31 |
| Вага, кг | 88.7 |