KOVI_Pro_H_ (1) copy
KOVI_Pro_H_ (2) copy
pr
pr2

Мотоцикл Kovi 250 PRO HS

Ціна$0
Net_v_nalichii.png
Виробник
Kovi
Опис

Особливості комплектації мотоцикла Кови ПРО 250 см3 2020:

    двигун Zongshen 172FMM 28 к.с., рідинне охолодження, 4-х клапанний, 6 передач
    полегшена рама прямокутного перерізу із високоміцної сталі
    армовані гальмівні магістралі
    передня вилка SZC з розширеними регулюваннями стиснення та відбою, діаметр пера 48 мм
    задній амортизатор SZC з регулюванням стиснення
    у 2020 р. змінено налаштування карбюратора для покращення їздових показників- при підйомі більше 45 градусів працює ідеально, при падінні не глухне
    посилений захист рук
    посилений ланцюг
    ніжка КПП полегшена з рухомим елементом
    посилена траверса
    покращені гумові кожухи на всіх з'єднаннях
    прогресія повністю фрезерована, максимально полегшена та міцна
    кермо алюмінієве змінного перерізу
    супорти від SZC
    посилені спиці 4 мм
    гальмівні колодки з підвищеним вмістом мідної крихти, як результат довше ресурс і більша стійкість при нагріванні
    ручка зчеплення алюмінієва з контрнасічкою
    ручка гальма з торцевим різьбовим регулюванням штока під довжину долоні
    трубка-обмежувач потоку газів у глушнику (рестриктор) знімна
    полімерний захист двигуна
    пластиковий підрамник
    лічильник мотогодин


Технічні характеристики кросового мотоцикла Kovi 250 PRO:

Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,66
Ширина, м 0,47
Висота, м. 0,87
Вага, кг 142
Характеристики
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 77 х 53.6
Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель NC250 Маркування 177мм. Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотириклапанний з роликовими підшипниками у приводі механізму керування клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 31 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 27
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥43
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Ступінь стиснення 11,6:1
Об'єм, куб.см 249,6
Система електроживлення АКБ 12V 7А/h (AGM-батарея). У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "нахилим", без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
Система живлення двигуна Ліцензійна копія плоскодроссельного карбюратора із прискорювальним насосом KEIHIN FCR MX 35
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки.
Тип запуску двигуна Електростартер та кікстартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 28 /9000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 23 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC.
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC.
Колісні диски Алюмінієвий обід K&K, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь)
Максимальна швидкість, км/год ≥89 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні/задні 80/100-21 - переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST.
Об'єм паливного бака, л 7,5
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,5
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2170
Ширина, мм 830
Висота по сідлу, мм 980
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 121 (включаючи 7,5 літрів палива у баку)