Особливості комплектації мотоцикла Кови ПРО 250 см3 2020:
двигун Zongshen 172FMM 28 к.с., рідинне охолодження, 4-х клапанний, 6 передач
полегшена рама прямокутного перерізу із високоміцної сталі
армовані гальмівні магістралі
передня вилка SZC з розширеними регулюваннями стиснення та відбою, діаметр пера 48 мм
задній амортизатор SZC з регулюванням стиснення
у 2020 р. змінено налаштування карбюратора для покращення їздових показників- при підйомі більше 45 градусів працює ідеально, при падінні не глухне
посилений захист рук
посилений ланцюг
ніжка КПП полегшена з рухомим елементом
посилена траверса
покращені гумові кожухи на всіх з'єднаннях
прогресія повністю фрезерована, максимально полегшена та міцна
кермо алюмінієве змінного перерізу
супорти від SZC
посилені спиці 4 мм
гальмівні колодки з підвищеним вмістом мідної крихти, як результат довше ресурс і більша стійкість при нагріванні
ручка зчеплення алюмінієва з контрнасічкою
ручка гальма з торцевим різьбовим регулюванням штока під довжину долоні
трубка-обмежувач потоку газів у глушнику (рестриктор) знімна
полімерний захист двигуна
пластиковий підрамник
лічильник мотогодин
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,66 |
Ширина, м | 0,47 |
Висота, м. | 0,87 |
Вага, кг | 142 |
Характеристики | |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 77 х 53.6 |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель NC250 Маркування 177мм. Бензиновий, одноциліндровий, один розподільний вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC), чотириклапанний з роликовими підшипниками у приводі механізму керування клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 31 кг. |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів | 27 |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥43 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рама | Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву. |
Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T |
Ступінь стиснення | 11,6:1 |
Об'єм, куб.см | 249,6 |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А/h (AGM-батарея). У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалення для розмикання контактного ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - "нахилим", без наявності ключа в замку запалення і просто "з ніжки" двигун не запуститься) |
Система живлення двигуна | Ліцензійна копія плоскодроссельного карбюратора із прискорювальним насосом KEIHIN FCR MX 35 |
Система запалювання | Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запаленню не потрібна котушка, що заряджає як в класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12В в 200-400В, що достатньо для генерації декількох кВольт в котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
Тип запуску двигуна | Електростартер та кікстартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 28 /9000 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 23 / 7000 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Безсальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга-120L. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC. |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка SZC серії Pro з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення та відбою. Довжина вузла у зборі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкоплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль Виробник SZC. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід K&K, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (нержавіюча сталь) |
Максимальна швидкість, км/год | ≥89 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 52T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні/задні | 80/100-21 - переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини із розвиненим малюнком протектора. Виробник шин – CST. |
Об'єм паливного бака, л | 7,5 |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,5 |
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 2170 |
Ширина, мм | 830 |
Висота по сідлу, мм | 980 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1465 |
Споряджена маса, кг | 121 (включаючи 7,5 літрів палива у баку) |