Зміни у моделі 2024 р.:
новий двигун 172FMM потужністю 19.8 л. та реальним обсягом 249 см3
паперовий масляний фільтр
змінені шестірні КПП так що коробка стала чіткішою
новий карбюратор з вакуумним клапаном- став ще ефективнішим на високих оборотах
новий задній амортизатор зі збільшеною по довжині нарізкою різьблення та покращеними характеристиками демпфування набагато краще відпрацьовує нерівності
на прогресії та на поперечині рами додані прес-масляни.
нова конструкція заднього гальмівного циліндра поєднує в собі механізм та ємність для гальмівної рідини без виносного бачка
армований задній гальмівний шланг
алюмінієвий уловлювач ланцюга
захист двигуна
усі основні електричні елементи з'єднані новим типом герметичних з'єднань PIN-TO-PIN
нова фара та повороти
колісні диски з алюмінієвого сплаву-легше і міцніше
покришки KENDA
катафорезна обробка рами більш стійка до подряпин
нові м'які та зносостійкі грипси
новий якісніший акумулятор
новий USB роз'єм 2А
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 2100 |
Ширина, мм | 865 |
Висота по сідлу, мм | 860 |
Висота, мм | 1230 |
Колісна база, мм | 1415 |
Споряджена маса, кг | 147 |
Характеристики | |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 71.5 х 62 |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподільного валу (OHC) з ланцюговим приводом та балансувальним валом (тип двигуна 172FMM) |
Рекомендований клас в'язкості масла | SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50 |
Ступінь стиснення | 9,0:1 |
Об'єм, куб.см | 249 |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронне |
Тип запуску двигуна | Електростартер та кікстартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 19,8 /7500 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 20,2 / 5500 |
КПП | 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування ланцюга 520H |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та регулюванням натягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогресію |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу із гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 165 мм. Діаметр пера 42 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6мм. |
Колісні диски | Обід диска з алюмінієвого сплаву, спицьований з пофарбованим ободом у чорний матовий колір |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Витрата палива, л/100 км | ≥3,8 |
Вантажопідйомність, кг | 157 |
Кліренс, мм | 370 (мінімальний) |
Розмір шин передні/задні | Крос-шина KENDA, розмірності 80/100-21 – передня та 110/90-18-задня Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60х21 DOT; заднього колеса 2,15х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора |
Об'єм паливного бака, л | 13 |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,1 |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,78 |
Ширина, м | 0,47 |
Висота, м. | 0,88 |
Вага, кг | 160 |